سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است . حکمت را فرا گیر هر چند از منافقان باشد . [نهج البلاغه]
تسنیم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» چی می شد....؟

چی می شد اگر خدا امروز وقت نداشت به ما برکت بده

چرا که دیروز ما وقت نکردیم از او تشکر کنیم

چی می شد اگرخدا فردا دیگه ما رو هدایت نمی کرد

چون امروز اطاعتش نکردیم

چی می شد دیگه هرگز شکوفا شدن گلی را نمی دیدیم

چرا که وقتی خدا بارون فرستاده بود گله کردیم

چی می شد اگر خدا عشق ومراقبتش رو از ما دریغ می کرد

چرا که ما ازمحبت ورزیدن به دیگران دریغ کردیم

چی می شد اگر خدا فردا قرانش رو از ما می گرفت

چرا که امروز فرصت نکردیم اون روبخونیم

چی می شد اگر خدا امروز به حرفهایمان گوش نمی داد

چون دیروز به دستوراتش خوب عمل نکردیم

چی می شد اگر از این مطالب به سادگی بگذریم؟؟؟؟

بیاییم خود رابه خدا نزدیک تر کنیم

وبذر خداشناسی را در قلب های یکدیگربکاریم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » تسنیم ( یکشنبه 90/7/3 :: ساعت 10:30 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

من نسکافه نمی خورم
چی می شد....؟
پیغامگیر تلفن شعرا !
نامه ای ازبهشت
یا اله العاصین

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 5189
» درباره من

تسنیم

» فهرست موضوعی یادداشت ها
نامه ای از بهشت[3] .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
رازهای موفقیت زندگی
دکتر علی حاجی ستوده
غریب مادر
دل بی تاب من

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» طراح قالب